4. kategoriako armak edukitzeko eta erabiltzeko gaitzen duen dokumentuaren eskaera da, bi motatako toki baimenduetan:
• 4. 1: karabinak eta pistolak, tiro erdiautomatikokoak eta errepikapenekoak; eta akzio bikoitzeko
errebolberrak, aireak edo eskopetekin parekatu gabeko beste gas konprimatu batek eragindakoak.
• 4. 2: karabinak eta pistolak, anima leunekoak edo marratuak, eta tiro bakarrekoak, eta ekintza sinpleko errebolberrak, aireak edo eskopetekin parekatu gabeko beste gas konprimatu batek eragindakoak.
Aire-arma edo gas konprimitua erosten duen titularra edo haren legezko ordezkaria, adingabea bada.
Baimena eskatzen dutenek 14 urte baino gehiago izan behar dituzte (14 eta 18 urte bitartean izanez gero, gurasoen edo tutorearen baimena aurkeztu beharko dute) eta udalerrian erroldatuta egon beharko dute.
Arma txartelaren eskaera
Adinez nagusiak:
- NANaren fotokopia
- Armagintzak arma erosi izanaren faktura; bertan, zehatz-mehatz adieraziko dira armaren marka, modeloa, serie-zenbakia eta ezaugarriak, eta 4.-1. edo 4.-2. kategoriakoa den adieraziko da.
- Aurrekari penalen ziurtagiria
- Dagokion tasa ordaintzea
Adingabeak (14-18 urte):
- Adingabearen eta legezko ordezkariaren NANaren fotokopia.
- Armagintzak arma erosi izanaren faktura; bertan, zehatz-mehatz adieraziko dira armaren marka, modeloa, serie-zenbakia eta ezaugarriak, eta 4.-1. edo 4.-2. kategoriakoa den adieraziko da.
- Legezko ordezkariaren aurrekari penalen ziurtagiria.
- Dagokion tasa ordaintzea
Presentzialki:
Herritarrentzako Arreta Zerbitzua - HAZ
Altzaga: Antonio Trueba zeharkalea 2
Astrabudua: Meso kalea 20
Ordutegia: astelehenetik ostiralera, 08:30etik 14:30era
Sarrera-erregistroaren ordutegia: astelehenetik ostiralera, 08:30etik 14:00etara
Telematikoki:
www.erandio.eus webgunearen bidez
8.10 euroko tasa.
15 egun.
Armen erregelamendua.
976/2011 Errege Dekretua, uztailaren 8koa, urtarrilaren 29ko 137/1993 Errege Dekretuak onartutako Armen Erregelamendua aldatzen duena.
HERRITARRENTZAKO ARRETA ZERBITZUA
1. Eskaera eta dokumentazioa jaso eta egiaztatzea..
2. Erregistroa, eskaneatzea eta kopia interesdunari.
3. Herritarren segurtasunera bidaltzea.
HERRITARREN SEGURTASUNA
4. Espedientearen instrukzioa..
5. Txartela ebaztea eta sinatzea.
6. Interesatuari txartela entregatzea.
Eskatzaileak bizi diren udalerrietako alkateek emango dituzte arma-txartelak, eta, horretarako, haien jokabidea eta aurrekariak baloratu behar dituzte.
Arma-txartela Guardia Zibilaren Zuzendaritza Nagusiak egingo duen inprimakian emango da.
Bakoitzaren udal-mugartera mugatuko da haren baliozkotasuna.
A motako txartelak bost urteko balioa izango du, eta 4.1. kategoriako sei arma dokumentatu ahal izango ditu gehienez.
B motako txartelak baliozkotasun iraunkorra izango du, eta 4.2. kategoriako arma-zenbaki mugagabea dokumentatu ahal izango du.
Jabetzako armen kopurua 4.2. kategoriako sei arma baino gehiagokoa bada, interesduna B motako txartel baten baino gehiagoren titularra izan daiteke.