AIRE KONPRIMITUKO ARMA-TXARTELAK IZAPIDETZEA

Zer da?

4. kategoriako armak edukitzeko eta erabiltzeko gaitzen duen dokumentuaren eskaera da, bi motatako toki baimenduetan:
• 4. 1: karabinak eta pistolak, tiro erdiautomatikokoak eta errepikapenekoak; eta akzio bikoitzeko errebolberrak, aireak edo eskopetekin parekatu gabeko beste gas konprimatu batek eragindakoak.
• 4. 2: karabinak eta pistolak, anima leunekoak edo marratuak, eta tiro bakarrekoak, eta ekintza sinpleko errebolberrak, aireak edo eskopetekin parekatu gabeko beste gas konprimatu batek eragindakoak.

Nork eska dezake?

Aire-arma edo gas konprimitua erosten duen titularra edo haren legezko ordezkaria, adingabea bada.
Baimena eskatzen dutenek 14 urte baino gehiago izan behar dituzte (14 eta 18 urte bitartean izanez gero, gurasoen edo tutorearen baimena aurkeztu beharko dute) eta udalerrian erroldatuta egon beharko dute.

Aurkeztu beharreko dokumentazioa

Arma txartelaren eskaera
Adinez nagusiak:
- NANaren fotokopia
- Armagintzak arma erosi izanaren faktura; bertan, zehatz-mehatz adieraziko dira armaren marka, modeloa, serie-zenbakia eta ezaugarriak, eta 4.-1. edo 4.-2. kategoriakoa den adieraziko da.
- Aurrekari penalen ziurtagiria
- Dagokion tasa ordaintzea
Adingabeak (14-18 urte):
- Adingabearen eta legezko ordezkariaren NANaren fotokopia.
- Armagintzak arma erosi izanaren faktura; bertan, zehatz-mehatz adieraziko dira armaren marka, modeloa, serie-zenbakia eta ezaugarriak, eta 4.-1. edo 4.-2. kategoriakoa den adieraziko da.
- Legezko ordezkariaren aurrekari penalen ziurtagiria.
- Dagokion tasa ordaintzea

Aurkezteko lekua

Presentzialki:
Herritarrentzako Arreta Zerbitzua - HAZ
Altzaga: Antonio Trueba zeharkalea 2
Astrabudua: Meso kalea 20
Ordutegia: astelehenetik ostiralera, 08:30etik 14:30era
Sarrera-erregistroaren ordutegia: astelehenetik ostiralera, 08:30etik 14:00etara

Telematikoki:
www.erandio.eus webgunearen bidez

Informazio gehiago

Kostu ekonomikoa

8.10 euroko tasa.

Ebazteko eta jakinarazteko epea

15 egun.

Araudi aplikagarria

Armen erregelamendua.
976/2011 Errege Dekretua, uztailaren 8koa, urtarrilaren 29ko 137/1993 Errege Dekretuak onartutako Armen Erregelamendua aldatzen duena.

Eskaera jaso ondoko izapideak

HERRITARRENTZAKO ARRETA ZERBITZUA
1. Eskaera eta dokumentazioa jaso eta egiaztatzea..
2. Erregistroa, eskaneatzea eta kopia interesdunari.
3. Herritarren segurtasunera bidaltzea.
HERRITARREN SEGURTASUNA
4. Espedientearen instrukzioa..
5. Txartela ebaztea eta sinatzea.
6. Interesatuari txartela entregatzea.

Oharrak

Eskatzaileak bizi diren udalerrietako alkateek emango dituzte arma-txartelak, eta, horretarako, haien jokabidea eta aurrekariak baloratu behar dituzte.
Arma-txartela Guardia Zibilaren Zuzendaritza Nagusiak egingo duen inprimakian emango da.
Bakoitzaren udal-mugartera mugatuko da haren baliozkotasuna.
A motako txartelak bost urteko balioa izango du, eta 4.1. kategoriako sei arma dokumentatu ahal izango ditu gehienez.
B motako txartelak baliozkotasun iraunkorra izango du, eta 4.2. kategoriako arma-zenbaki mugagabea dokumentatu ahal izango du.
Jabetzako armen kopurua 4.2. kategoriako sei arma baino gehiagokoa bada, interesduna B motako txartel baten baino gehiagoren titularra izan daiteke.

Arlo arduraduna

Herritarrak / Herritarren segurtasuna